Jak zwrócić produkt?
• Standardowe produkty zakupione w sklepie online możesz zwrócić bez podania przyczyny. Masz na to 14 dni od daty odebrania przesyłki.
• Wypełnij Formularz Zwrotu dostępny na stronie internetowej w regulaminie sklepu lub napisz go ręcznie.
• Wyślij produkt wraz z formularzem na adres:
Expert Snu
ul. Hanasiewicza 6A,
Rzeszów 35-103.
• Pieniądze zwracane są na podany w formularzu rachunek bankowy.
• Pamiętaj, że zwracany produkt nie może mieć śladów użytkowania. W sytuacji, jeśli towar nosi widoczne ślady użytkowania, sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu.
• Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, a wysokość szacowanej kwoty w przypadku produktów ponadgabarytowych wynosi 70-500 zł.
Jak reklamować produkt?
• Reklamacji możesz dokonać w ciągu 2 lat od daty zakupu towaru.
• Wypełnij formularz reklamacji lub napisz go ręcznie.
• Wyślij formularz poprzez e-mail, pocztą lub złóż w jednym z naszych salonów stacjonarnych.
• Pamiętaj aby dołączyć do reklamacji dowód zakupu (paragon, fakturę lub potwierdzenie płatności kartą) lub jego kopię.
• Jeśli zostanie stwierdzona wada fabryczna produktu, masz prawo żądać usunięcia wady, wymiany produktu na nowy egzemplarz, obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy.
• W ciągu 14 dni od złożenia reklamacji sklep ma obowiązek ustosunkować się do niej.